Då har man varit o bokat upp två årskort till säsongen, se till o passa på nu. Där är inte allt för många bra platser lediga.
Årskort
« Föregående · 416799 Till forumet
Sv: Årskort
Stefan: Å andra sidan är väl inte Mif tillräckligt starka för att sälja ut alla årskorten längre. Vem vill se 25 omgångar av överlevnadskamp i Issadion efter att ha bevittnat en säsong av Guldjakt i betongbunkern. Vi får hoppas att NHL-stjärnoran drar folk samt att vårat lag förhoppningsvis bjuder upp till hård kamp trots att situationen gick från ljus till dyster på en dag.
Sv: Årskort
Magnus:
sant iofs, men med tanke på att det varit välkänt ett längre tag att det var stor chans att det skulle bli NHL strejk, årskortet skulle vara mer än väl värt pengarna av att få se Floppa, Näslund, Sundin, Huselius, Morrisson mfl i Malmö Isstadion det plus att Malmö försöker locka med artiser som Lena PH, E-type som pausunderhållning bara det skall vara lockande nog för att sälja ut de bästa årskorts platserna. Antar att det är hockeymani överallt utom just i Malmö tyvärr :/
sant iofs, men med tanke på att det varit välkänt ett längre tag att det var stor chans att det skulle bli NHL strejk, årskortet skulle vara mer än väl värt pengarna av att få se Floppa, Näslund, Sundin, Huselius, Morrisson mfl i Malmö Isstadion det plus att Malmö försöker locka med artiser som Lena PH, E-type som pausunderhållning bara det skall vara lockande nog för att sälja ut de bästa årskorts platserna. Antar att det är hockeymani överallt utom just i Malmö tyvärr :/
« Föregående · 416799