Ber om ursäkt
« Föregående · 329819 Till forumet
Sv: Ber om ursäkt
Stefan: Speedway vad är det ?
:P
Nä nu ska jag inte vara sånn. Det kan faktiskt vara rätt kul o se på tv:n ibland...
:P
Nä nu ska jag inte vara sånn. Det kan faktiskt vara rätt kul o se på tv:n ibland...
Sv: Ber om ursäkt
Stefan: Nicki är till 95% hatad av alla speedwayfans utanför E-tuna. Alltså de som inte har Smederna som farmarlag. Detta kan jag säga utan att ta i alltför mycket=)
Sv: Ber om ursäkt
Överstegrisen: Blev fel där=) Alltså de som inte har Smederna som favoritlag, inte farmarlag. Skrev lite för fort där=)
Sv: Ber om ursäkt
Överstegrisen:
han var hatad av speedway fans i E-tuna innan han anlände hit förra säsongen också :)
han var hatad av speedway fans i E-tuna innan han anlände hit förra säsongen också :)
« Föregående · 329819
Jag är mer uppväxt med att se på speedway och när jag varit iväg och sett på GP-tävlingar live så då lever jag med rejält. Och vissa förare "hatar" man faktiskt. Har bl a mycket svårt för årets världsmästare Nicki Pedersen. Som jag anser kör fruktansvärt fult, hade inte blivit ledsen direkt om nån kört på honom. Så ska man ju inte tänka egentligen men ibland så gör man det. När man får så mycket adrenalin i kroppen så slutar man ibland att tänka klart=)
Men det är ganska så skönt att idrott kan få hela ens kropp att reagera så=)
Än en gång, en ursäkt till de fans som tog illa vid sig av mina inlägg om incidenten i Göteborg.