Fortsättningen
« Föregående · 366957 Till forumet
Sv: Fortsättningen
nek97raj:
de kanske inte orkar höja klubban högre utan att förlora ännu mera kraft? :)
de kanske inte orkar höja klubban högre utan att förlora ännu mera kraft? :)
Sv: Fortsättningen
Stefan: haha, ja, måhända är det så. Hur som helst, denna säsong tycks Petrasek vara enda back med löd i bössan.
« Föregående · 366957
F.ö. undrar jag varför äldere backar som Andersson och Öhman (i fjol) tappar sin skottkraft. Nämnda herrar hade ruskiga skott under MIFs storhetstid.