Fortsättningen
« Föregående · 366957 Till forumet
Sv: Fortsättningen
nek97raj:
de kanske inte orkar höja klubban högre utan att förlora ännu mera kraft? :)
de kanske inte orkar höja klubban högre utan att förlora ännu mera kraft? :)
« Föregående · 366957
F.ö. undrar jag varför äldere backar som Andersson och Öhman (i fjol) tappar sin skottkraft. Nämnda herrar hade ruskiga skott under MIFs storhetstid.