så Rögle gick på is den 2:a augusti? MIF den 1:a augusti.... hmm stor skillnad :)
"malmö&qu
7160 · Nästa » Till forumet
Sv: "malmö&qu
Sv: "malmö&qu
men vem var det som vann? ;o) och dessutom rättvist i slutänden!
Vilket lag var det som spelade sin FÖRSTA träningsmatch och ändå vann?
Inga undanflykter hjälper här inte :)
Vilket lag var det som spelade sin FÖRSTA träningsmatch och ändå vann?
Inga undanflykter hjälper här inte :)
Sv: "malmö&qu
Hehe... men vem var det som dominera i 1/½ period? vem var det som bara hade tränat på is i 1 vecka?
Jo, RÖGLE!!
Jo, RÖGLE!!
Sv: "malmö&qu
hehe så det säger du.
du kommer inte ihåg hur det gick senast? :)
du kommer inte ihåg hur det gick senast? :)
"malmö&qu
Kan ju börja med en liten sång:
Vi reste ner till Malmö
När det var derbydax
Vi räknade med stämning
Och Malmö-svinens kax
Men allting var som vanligt
Som det alltid har vatt´
De är så djävla usla
Att man får nästan spatt!!!!
Ska vi ta en till?? okay då:
Vad ska vi göra med Malmöklacken?
Vad ska vi göra med Malmöklacken?
Vad ska vi göra med Malmöklacken,
När vi vunnit matchen?
Släng dem i pisserännan!
Släng dem i pisserännan!
Släng dem i pisserännan,
När vi vunnit matchen!
Jag tippar: 4-2 till RBK!!!
Malmö ska krossas
Vi reste ner till Malmö
När det var derbydax
Vi räknade med stämning
Och Malmö-svinens kax
Men allting var som vanligt
Som det alltid har vatt´
De är så djävla usla
Att man får nästan spatt!!!!
Ska vi ta en till?? okay då:
Vad ska vi göra med Malmöklacken?
Vad ska vi göra med Malmöklacken?
Vad ska vi göra med Malmöklacken,
När vi vunnit matchen?
Släng dem i pisserännan!
Släng dem i pisserännan!
Släng dem i pisserännan,
När vi vunnit matchen!
Jag tippar: 4-2 till RBK!!!
Malmö ska krossas