JoJo: Har du även den gamla loggan med gripen?
Gammal logga!!
231732 · Nästa » Till forumet
Sv: Gammal logga!!
Magnus: Jag e på jobb o har inte ICQ här. Du tror inte du vill lägga den som en bifogad fil??
Gammal logga!!
Kan någon snälla antingen maila mig en logga ([email protected]) eller bifoga den här i gästboken? Jag är ute efter den gamla rackaren utan extragrip. Endast "Mif" alltså.
Snälla!!
Snälla!!
Länkar:
http://come.to/staalmannen
http://come.to/staalmannen