svennis: Jo, vissa saker verkar omöjligt att lära sig :-)
Gott Nytt År!!!
646200 · Nästa » Till forumet
Sv: Gott Nytt År!!!
nek97raj: det är sådana dagar man säger aldrig mer sprit,men man har glömt det tills nästa gång.
Sv: Gott Nytt År!!!
garfield: Inte klart i teorin.Men som Norgren säger så skall de bli helt klara nu i januari så att de kan hårdträna inföe kvalserien.
Sv: Gott Nytt År!!!
Bara att hoppas på att det blir ett alldeles utmärkt hockeyår oxå. Ser oerhört bra ut än så länge. En plats bland de fyra i toppen är ju alla redan klar.
Sv: Gott Nytt År!!!
Jag önskar alla en god fortsättning,hoppas inte att alltför många har timmerhuggare i skallen så här dagen efter.
Gott Nytt År!!!
gott nytt år alla här inne på Malmö Redhawks forum...
ta det nu lungt ikväll mina vänner =)
ta det nu lungt ikväll mina vänner =)