nek97raj: Mycket möjligt men Mifs stora problem i flera år har ju varit försvaret.
LHC-MIF
330861 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC-MIF
Magnus: Nilstorp kunde ha tagit någon puck, men han fick heller inte mycket hjälp i lägena.
Matchrapport, se länk.
Matchrapport, se länk.
Länkar:
http://www.lhcfans.com/
http://www.lhcfans.com/
Sv: LHC-MIF
0 poäng men det är svårt att vara besviken när de ändå kämpar till slutet trots allt. Det tyder åtminstone på att det finns lite hjärta i laget. Synd om Nihlstorp som fick utgå efter 0-3, chanslös på första men de andra borde han enligt uppgift tagit.
Ja, vi kan ju inte lägga oss ner och dö utan det är bara att bita ihop och kämpa. Men tungt som f*n är det...
Ja, vi kan ju inte lägga oss ner och dö utan det är bara att bita ihop och kämpa. Men tungt som f*n är det...