Madhawks
236785 · Nästa » Till forumet
Sv: Madhawks
Aben: Vilken "sore spot" skulle det vara..? Madhawks var det bästa som hänt MIF-supporters, och det kändes som runt den tiden så vaknade hela hockeykulturen till runtom i landet. Madhawks är något vi är stolta över, och jag hade också gärna sett den 'genskabt'. Dessvärre tror jag det blir väldigt svårt, framförallt för Jojo och mig att leva upp till våra egna förväntningar. Men det var kul, du är inte den enda icke-Miffare som fastnade för Madhawks... ;)
Länkar:
http://come.to/staalmannen
http://come.to/staalmannen
Madhawks
Håber ikke jeg rammer " a sore spot" nu her....Jeg ville ønske madhawks blev genskabt...sådan helt forfra...for det var den bedste fanside jeg nogensinde har oplevet...plejede at tjekke den dagligt (selvom jeg er MODO-fan)...den var suveræn...ingen over og ingen ved siden af, vil jeg sige
Aben: *Bugar och bockar*