McLean & Park
470750 · Nästa » Till forumet
Sv: McLean & Park
Nubben: Man är kluven i frågan minst sagt. Visserligen har inte NHL-spelrna haft någon större betydelse i Malmö, undantaget Nurminen möjligen men Hadelöv hade kanske fixat det bättre mot "vanliga" ES-spelare?
McLean gillade jag skarpt, det ska vara en bra mycket bättre center som ska komma istället för att det ska kännas vettigt.
McLean gillade jag skarpt, det ska vara en bra mycket bättre center som ska komma istället för att det ska kännas vettigt.
McLean & Park
De båda får åka hem nu. Brett var ju bra, men Park har varit en riktig flopp.
Den info jag har fått ser ut som följer:
* Lockout, då ska Krafttaget få hit två stora nordamerikanska stjärnor.
* Ingen lockout, man satsar på det lag man hade inför säsongen.
Jag vet inte riktigt vad jag hoppas på...
Den info jag har fått ser ut som följer:
* Lockout, då ska Krafttaget få hit två stora nordamerikanska stjärnor.
* Ingen lockout, man satsar på det lag man hade inför säsongen.
Jag vet inte riktigt vad jag hoppas på...
Jag tror det är enda chansen för oss den här säsongen. Sen att serien utökas med två lag nästa år. Då har vi en fin grund och kan vara med på allvar i ett slutspel igen. Men det är för långt fram, vi är 3 vinster från slutspelsplats i år. Det känns som att det kan gå, men då måste den där lilla turen komma efter jul.