OJOJOJOJOJOJOJOJ
12376 · Nästa » Till forumet
OJOJOJOJOJOJOJOJ
Äntligen, nu kämpar man i 110% i alla lägen och då får man också respons, Härligt är bara för namnet, nu bevisar vi för övriga hockey sverige att det inte var en en ??????gångs förteelse?????? utan att vi blir ett lag som kommer att kriga i toppen.
Ha de MIF fans, på torsdag 3 pinnar??
Ha de MIF fans, på torsdag 3 pinnar??
Må det bästa laget vinna och för tillfället e det HV !!!!!