Påhopp
Har nu raderat hela tråden JoJo pga att den började spåra ur med diverse påhopp på just Jojo, har ni åsikter om Jojo ta dem internt och INTE här i gästboken.

Som ni säkert vet så är dessa påhopp olagliga med tanke på PUL-lagen!