Undrar om Frölundaiterna är nöjda med 0-0? :) Vad det verkar är de totalt överlägsna och leder skotten med 26-5 efter 40 minuter. Bra gnetat Mif!
Frölunda-Mif
« Föregående · 349363 Till forumet
Sv: Frölunda-Mif
6 mot 4 för Frölunda
sista minuten...
Håll detta nu grabbar !!! 0-1 o 3 poäng vore ENORMT skönt.
sista minuten...
Håll detta nu grabbar !!! 0-1 o 3 poäng vore ENORMT skönt.
Sv: Frölunda-Mif
VINST !!!
0-1 ... Hjältar Kim Staal och Hadelöv !
GÖTT GÖTT GÖTT !!!
0-1 ... Hjältar Kim Staal och Hadelöv !
GÖTT GÖTT GÖTT !!!
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Frölunda-Mif
Nubben:
ojoj
seger 1-0 borta mot Frölunda efter att ha varit totalt utspelade men Hadelöv spikade igen samtidigt som man hade det flyt som behövdes för att vinna ikväll.. Rättvist går dock att diskutera..
37-12 i skott till Frölunda...
ojoj
seger 1-0 borta mot Frölunda efter att ha varit totalt utspelade men Hadelöv spikade igen samtidigt som man hade det flyt som behövdes för att vinna ikväll.. Rättvist går dock att diskutera..
37-12 i skott till Frölunda...
Sv: Frölunda-Mif
Stefan: Helt otroligt. Verkar som om Hadelöv spelat som en hockeygud ikväll. Det är bara att gratulera. Nu vet man hur SSK kände efter vår vinst mot dem med 3-0 när vi sköt 18 skott och de 33.
Sv: Frölunda-Mif
Stefan: MIF har vunnit skottstatistiken i så gott som alla förlustmacher i år...
Det är inte hur många skott man skjuter som gör att man vinner. Det är hur många man lyckas få förbi målisen juh :P
Det är inte hur många skott man skjuter som gör att man vinner. Det är hur många man lyckas få förbi målisen juh :P
Sv: Frölunda-Mif
Stefan: Tror det är en av de få gånger jag nästan vill be om ursäkt för att vi snodde tre solklara poäng från Frölunda. Men vi behöver dem bättre och de kan väl vara solidariska och dela med sig lite. :) Härlig seger, men knappast snygg. Å andra sidan är det såhär vi måste spela för att ha en chans.
Sv: Frölunda-Mif
Nubben:
jo det stämmer bra det... men om motståndaren skjuter 12skott och en själv över 30 det borde inte bli förlust då..
fast det är gött som dem brukar säga i götet :)
jo det stämmer bra det... men om motståndaren skjuter 12skott och en själv över 30 det borde inte bli förlust då..
fast det är gött som dem brukar säga i götet :)
Sv: Frölunda-Mif
Magnus: Tur förtjänar man.
När vi nu har haft så måååånga hedersamma förluster i år, så är det fan på tiden med en riktig skit vinst.
Jag tycker bara det är helt rättvist att vi vann idag, om man ser över hela säsongen, sen är det klart att Frölunda skapade mer idag, men de var inte bättre på att göra mål. Hocky går ju ut på att göra mål :P
När vi nu har haft så måååånga hedersamma förluster i år, så är det fan på tiden med en riktig skit vinst.
Jag tycker bara det är helt rättvist att vi vann idag, om man ser över hela säsongen, sen är det klart att Frölunda skapade mer idag, men de var inte bättre på att göra mål. Hocky går ju ut på att göra mål :P
« Föregående · 349363