HÄRLIGT!
« Föregående · 9467 Till forumet
Sv: HÄRLIGT!
19 Nicke: Vi heter inte ens Mif Redhawks utan vi heter Ishockeyföreningen Mif Redhawks
Länkar:
http://www.madhawks.com
http://www.madhawks.com
« Föregående · 9467
Dags att gå återgå till arbetet nu på tisdag REDHAWKS SUPPORTRAR, i år ska vi fan visa vilka som är sveriges bästa hockey lag så att man får tyst på alla Rögle p... osv..
FORZA MALMÖ