Kim Martin
« Föregående · 687412 Till forumet
Sv: Kim Martin
Nr29:
I och för sig är det mycket möjligt att du har rätt, men två perioder och 35 skott är för lite för att försöka statistiskt bevisa något om vilken målvakt som helst.
I och för sig är det mycket möjligt att du har rätt, men två perioder och 35 skott är för lite för att försöka statistiskt bevisa något om vilken målvakt som helst.
Sv: Kim Martin
Nr29: Jag säger som så här... Alla får ha sin åsikt, och tur är väl det. Men jag kan garantera att Kim skulle stå Minst en period mot Bofors om inte reglerna i nordamerika hade varit så som de är. Tanken var först en hel match, men just efterom det vore falsk marknadsföring o säga så när ingen vet hur det skulle gå i matchen så gick man ut o sa EN period... minst.
Så har alla sagt, och så var det bestämt. Klart som tusan att man kan ifrågasätta om hon verkligen är bra nog, jag tycker inte att hon är det. Men Malmö har inte gått ut o sagt detta bara för att locka publik, det är något jag lovar med allt vad jag har att komma med.
Så har alla sagt, och så var det bestämt. Klart som tusan att man kan ifrågasätta om hon verkligen är bra nog, jag tycker inte att hon är det. Men Malmö har inte gått ut o sagt detta bara för att locka publik, det är något jag lovar med allt vad jag har att komma med.
Sv: Kim Martin
Nubben: klart som tusan det är ett jippo..... visst är bruden bra ....men om hon vore så bra som era ledare och spelare påstår varför får hon inte vakta målet i J20 laget mer då?
Hon har tränat med J20 hela året.... och det är inte många gånger det krockat med Aiks dammatcher...
Men Mif har valt att ge Bjun målvakterna chansen i stället för Kim vilket borde tolkas som att dom är bättre
Hon har tränat med J20 hela året.... och det är inte många gånger det krockat med Aiks dammatcher...
Men Mif har valt att ge Bjun målvakterna chansen i stället för Kim vilket borde tolkas som att dom är bättre
« Föregående · 687412
lite lustigt är det