Malmö FF Hockey
« Föregående · 255940 Till forumet
Sv: Malmö FF Hockey
Teus: Självklart hade man hatat det laget, precis som man hatar MIFFO =)
"Om jag hade vingar som örnen, och vaknade med diarré, så skulle jag flyga till Malmö, och skita på allt jag hann se!"
"Om jag hade vingar som örnen, och vaknade med diarré, så skulle jag flyga till Malmö, och skita på allt jag hann se!"
Sv: Malmö FF Hockey
Teus: Ok, jag får väl köpa den piken =)
Om nån säsong är vi kanske tillbaka igen och då ska vi visa att man kan sjunga utan trummor =)
Om nån säsong är vi kanske tillbaka igen och då ska vi visa att man kan sjunga utan trummor =)
Sv: Malmö FF Hockey
P: Klart ni kan, det är väl ingen konst att sjunga utan trummor (hålla takten ändå) när man bara är fem man i klacken... ;)
« Föregående · 255940
Nyheten var förstås ett aprilskämt, men tänk tanken om ett till Malmö-lag gick upp i Elitserien. Undrar om man hade börjat hata det laget (som t ex i Stockholm) eller om man bara hade tyckt det varit kul om det gick bra för det laget i Elitserien.