Mats Lusth säger i nya tidningen Hockey att hans mål är att få bli Elitserietränare och då helst i Malmö. Coolt. Vi kan väl börja lite mjukt med Mats(backarna) och Sandström(forwards) under Lillis, Brithén eller möjligtvis Melins ledning.
Mats Lusth Rules
« Föregående · 190017 Till forumet
« Föregående · 190017