Jag förstår att luleå är dåliga...men mif...dom är ju en katastrof.
mif är under isen
« Föregående · 16179 Till forumet
Sv: mif är under isen
Luleå kan i allafall skylla på att de har tappat 4-5 toppspelare det kan ju tyvärr inte MIF göra.
Sv: mif är under isen
Ja det är så sant robinett
Förutom att MIF har tappat en kanonback som Tornberg
Förutom att MIF har tappat en kanonback som Tornberg
Sv: mif är under isen
synd att det går så dåligt för MIF ,, men ska man tro det bäckman sa för några matcher sen så blir det säkerligen bättre .. han sa att det gick trögt även hans första tid i MoDo
« Föregående · 16179