Jag förstår att luleå är dåliga...men mif...dom är ju en katastrof.
mif är under isen
« Föregående · 16179 Till forumet
Sv: mif är under isen
Luleå kan i allafall skylla på att de har tappat 4-5 toppspelare det kan ju tyvärr inte MIF göra.
Sv: mif är under isen
Ja det är så sant robinett
Förutom att MIF har tappat en kanonback som Tornberg
Förutom att MIF har tappat en kanonback som Tornberg
« Föregående · 16179