Mif-FBK
« Föregående · 5163 Till forumet
Sv: Mif-FBK
Trots förlusten så verkade MIF spela med mer disciplin i försvarsspelet och det måste vi fortsätta att göra även i serien. Och då speciellt mot lag som FBK, DIF o Brynäs som är väldigt skridskoskickliga och vänder spelet hypersnabbt. Härligt att läsa att backarna skötte sig och att Hadelöv också håller sin höga och fina form. Det kan bli något väldigt bra trots allt.
« Föregående · 5163
Tyvärr verkar några FBK ägg ha skämt ut sig rejält och brukat våld mot Mif-supporters. Har inga fakta och ska inte uttala mig om händelsen därför, men att det överhuvudtaget har hänt är en skandal och svärtar ner FBK-anhängarna än mer.