Mif-Modo
« Föregående · 320949 Till forumet
Sv: Mif-Modo
Överstegrisen:
0-2 till 4-2 sista målet i tom kasse, mot ett lag som MIF har grymt svårt att vinna mot det känns skönt.
Jussi 2p (1+1) viktigt, en Jussi som producerar då kan poängen börja trilla in på jämnare basis till MIF också.
36-21 i skott tyder på ett övertag i händelserna för MIF om det sedan var så är en annan sak då jag inte sett matchen :)
0-2 till 4-2 sista målet i tom kasse, mot ett lag som MIF har grymt svårt att vinna mot det känns skönt.
Jussi 2p (1+1) viktigt, en Jussi som producerar då kan poängen börja trilla in på jämnare basis till MIF också.
36-21 i skott tyder på ett övertag i händelserna för MIF om det sedan var så är en annan sak då jag inte sett matchen :)
Sv: Mif-Modo
Skönt att avsluta med en seger innan uppehållet. Kan betyda mycket och efter uppehållet ska vi visa HV hur bra Mif är (hoppas jag iallafall=)
Nu har vi iallafall mer häng på lagen ovanför. Hoppas bara DIF dänger till Leksand imorrn. Hoppas också på SSK, så att de två bottenlagen MIF o SSK visar de övriga att det inte är lätt att möta oss längst ner i tabellen=)
Nu har vi iallafall mer häng på lagen ovanför. Hoppas bara DIF dänger till Leksand imorrn. Hoppas också på SSK, så att de två bottenlagen MIF o SSK visar de övriga att det inte är lätt att möta oss längst ner i tabellen=)
« Föregående · 320949
Hoppas på seger idag, hoppas verkligen det och att Wernblom inte gör mål. Då vinner vi!