MIF till elitserien.??
« Föregående · 573548 Till forumet
Sv: MIF till elitserien.??
Jan Linde: Säger som så här....
Det enda man kan förutspå är hur första halvan av säsongen kommer se ut. Vissa lag kommer tappa nån spelare o vissa lag kommer förstärka sina trupper mitt under säsongen, svårt o säga exakt hur lagen kommer se ut när det närmar sig Kvalserien.
MEn en sak som de flesta verkar glömma är att vi till 99% kommer ha 14 lag i ES säsongen efter den här... Med andra ord kommer 4 lag från KS gå upp/stanna kvar i ES. Där kommer Malmö definitivt vara ett av lagen.
Det enda man kan förutspå är hur första halvan av säsongen kommer se ut. Vissa lag kommer tappa nån spelare o vissa lag kommer förstärka sina trupper mitt under säsongen, svårt o säga exakt hur lagen kommer se ut när det närmar sig Kvalserien.
MEn en sak som de flesta verkar glömma är att vi till 99% kommer ha 14 lag i ES säsongen efter den här... Med andra ord kommer 4 lag från KS gå upp/stanna kvar i ES. Där kommer Malmö definitivt vara ett av lagen.
Sv: MIF till elitserien.??
Nubben: Hamnar Djurgården i kvalserien kanske det blir 16 lag i elitserien för att gardera Djurgården en plats.
« Föregående · 573548
Tror också att mitt Rögle också går till kvalserien, men det är tveksamt om man går upp.
Får vänta och se till våren om profetiorna stämmer.
Jan Linde
Rögle BK