MIFs hemsida sågas i gp.se
« Föregående · 370048 Till forumet
Sv: MIFs hemsida sågas i gp.se
Stefan: Ja, Mifs är inget att hurra över precis som MoDos som tydligen gillas. Jag ska väl igentligen inte uttala mig eftersom jag besöker de övriga lagens officiella möjligen någon gång per år. Mifs besöker man givetvis på grund av att man vill veta om det hänt något. I övrigt är den otroligt meningslös och halvfärdig. Halvfärdiga sidor är INTE bra, bättre att gapa efter lite och hålla det än att fläska på och ha en massa skit som inte finns.
Sv: MIFs hemsida sågas i gp.se
Magnus: Mifs hemsida är en DÖD sida. Skäms över den. Visst blev väl Mifs officiella hemsida utsedd till sveriges bästa sportsajt för några år sedan, eller är jag fel ute?
Sv: MIFs hemsida sågas i gp.se
Överstegrisen: Du har rätt, 2000 eller 2001 vill jag minnas. Stefan lär ju veta och komma med det exakta svaret. :)
« Föregående · 370048
MIFs hemsida fick en hel fyr i betyg, sämst hemsida hade dock Timrå.