Nyförvärven
« Föregående · 284451 Till forumet
Sv: Nyförvärven
Lingonben86: Staal är bra, de övriga får väl bevisa att de är något att ha. Liksom Brynäs nyförvärv som inte direkt imponerar heller...
Sv: Nyförvärven
Lingonben86:
namn och meritmässigt är det bara Staal som "imponerar", men även om vi hade värvat Mario Lemiuex, Peter Forsberg och Mats Sundin så är det inte 100% säkert att vi blivit ett bättre lag av det men troligen :)
Hade gärna sett nått etablerat namn på backplats anfallssidan ser helt okej ut i mina ögon.
namn och meritmässigt är det bara Staal som "imponerar", men även om vi hade värvat Mario Lemiuex, Peter Forsberg och Mats Sundin så är det inte 100% säkert att vi blivit ett bättre lag av det men troligen :)
Hade gärna sett nått etablerat namn på backplats anfallssidan ser helt okej ut i mina ögon.
« Föregående · 284451
Någon som vet om den där Lasse Degn kommer att spela i MIF nästa år??