Sv: Vilken dålig match
Ni som tycker MIF var loja igår. Var ni på matchen? Nej, uttala er inte då. Viljan fanns där men inte spelet. Det stämmer också vad Wädel säger: Det kunde lika gärna slutat med en MIF-vinst om Jussi hade satt en av sina 4-5 öppna chanser i mittenperioden.