Sv: nästa match
Henrik84:äh ryck upp dejj va inte så negativ d hände ju samma sak me mif vid 17 omgångar d gick dåligt men sen hände d massor å suursoo å mattsson kommer tebaxs å hesselblad kommer om två veckor men magnertoft får vi vänta te vinteruppehållet