Sv: MIF
Vem bryr sig om ni Rögle supportrar skrattar åt MIF?????

Ni e så kassa endå, ne!! håll er till Allsvenskan istället om ni nu klarar er att hålla fast där nere, HAHAHAHAHHAHA det är så löjligt att ni ens har mage att säja något.



FORZA MALMÖ!!!!!