Sv: Kimpa
Ja man får nog ta och vänja sig vid det. Vårat hopp är at Percy köper in en riktigt bra back, var han nu ska hitta det.
Det är skam att han köper spelare som Juha Lind åt Södertälje men inte några riktigt bra spelare till MIF.