Sv: Kimpa
Vi ha rävar som Due-Boje, Hasselblad. Andersson.Öhman.


Vad fan är det för backar???. En sak är klar. Vi vinner alldrig nå guld med dessa gubbar. Fast det är klart, börjar dom å spela hockey som vet man ju alldrig.


Nej det här går inte.


Go natt