MALMÖ!!ALLDRIG ALLDRIG GER VI UPP!!!!!!
Ta poäng borta mot Timrå samtidigt som SSK torskar mot ett formstarkt Lule! 5 pinnar upp då!

Kom igen nu Malmö!

Detta ska vi kriga oss till!

Ta en match i taget, fokusera er på den istället för att stirra er blinda på tabellen!.

För vi ska ge dom, ge dom mer en dom tål, här kommer Malmööö toppen är vårt MÅL!!

FORZA MALMÖ!!!