Sv: MALMÖ!!ALLDRIG ALLDRIG GER VI UPP!!!!!!
19 Nicke: sant, men det so mhar slått mig är att jag tycker inte att ett lag med så kazz bortastatistik ska ha en chans att gå till slutspel ens.

Vi kan ju bara tacka att det finns andra lag i serien som är kassa.