Sv: MALMÖ!!ALLDRIG ALLDRIG GER VI UPP!!!!!!
Nubben: Men jag tycker att MIF ledningen bör granska truppen noga till nästa säsong, spelare som Andersson, Hasselblad, Öhman, Petrasek