Sv: MALMÖ!!ALLDRIG ALLDRIG GER VI UPP!!!!!!
19 Nicke: Jag skrev typ ett 12 mil långt brev men endå blev det 2 meningar ! men det är bra att du förstår en som vanligt :)!