Sv: MALMÖ!!ALLDRIG ALLDRIG GER VI UPP!!!!!!
Redhawk: Mätt ?? är han hård i magen =o) Nää, jag tycker
att det är konstigt att han inte står. Det gäller ganska mycket
för er menar jag.