Sv: TIK -MIF
Redhawkmatte: helt rätt vad gäller Thurre. han gör samma sak varje gång hans kontrakt går ut. FOX.
och nu efter 17sekunder ligger vi under igen med 2-1 (((
sover MIF eller ??