Sv: TIK -MIF
Hälge: Säger som jag sagt 100 gånger, det jag inte har sett emd mina egna ögon kommenterar jag inte.

Men förstår inte vad vi MIF-fans ska ta för ansvar för något som hände på isen i timrå...