Sv: Nyförvärv???
MIF-Dansken: tack för de vänliga orden, men med mindre än att "Foppa", Sundin, Näslund och några till kommer till VM blir det definitivt inte Guld för Tre kronor.
Jag hoppas att danmark håller sig kvar i A-VM.