Sv: Jag tror...
Magnus:På sätt å vis va Bäckis dum i huvet fö att Malmström jorde ett skit bra jobb sen bänkar BÄCKIS HAN!!!!!!!!!!!! å Jussi spelade värdelöst om ja skulle va headcoach skulle ja bänka Jussi å ta in Henke