Sv: Jag tror...
CoolaKoffe:

Jag håller inte på MIF och är inte så "innsat" i deras trupp men Om det är någon som är bra så tycker jag att det är just Hadelöv och Petri Limataiinen,Hannula, och Rydmark.

Så sluta gnäll på HADELÖV han håller lätt ES-klass
bättre än många.