Sv: KOM IGEN!!!!!!!!!
CoolaKoffe: Verkar som att det är Hadelöv som står nu iaf, nåt måste ha hänt med Borgqvist, synd om honom ifall han blivit skadad :-(
Han var ju verkligen på G