Sv: KOM IGEN!!!!!!!!!
DIF klacken sjunger en låt:Wikegård arga miner
Garpenlövs järnkaminer

å ja ahr kommit på en te MIF klacken kanske ni kan använde den på lördag

Bäckmans arga lökar..
Johansson arga Rödhökar bra va?? ;)