Sv: KOM IGEN!!!!!!!!!
Stefan: Såg det, ganska "lindrigt" trots allt. Knä är aldrig kul...

Jaha, då är det dags för Mif att börja bygga för nästa säsong. Då vill vi verkligen inte vara såhär långt ner i varje fall. Sämst 8 är det givna målet kan man tycka.