Sv: KOM IGEN!!!!!!!!!
Magnus:

Swehockey hade Öhman och Andersson som assistläggare först men tog sen bort dem.

Antar att texttv tog statistiken direkt därifrån...precis som jag gjorde här i gästboken tidigare.