Sv: KOM IGEN!!!!!!!!!
Stefan: Hoppas att styrelsen och sportchefen (vem nu det ska vara) redan i morgonbitti sitter och lägger upp strategi för nästa säsong. Detta vill vi inte vara med om igen...