Sv: KOM IGEN!!!!!!!!!
Magnus:

det hoppas jag med, nackdelen är bara att vi inte har nån sportchef, tränare eller VD till nästa säsong just nu.

Spelare brukar vilja veta vilka som skall träna en klubb innan de skriver på.