Sv: Inför säsongen 2003/04
Redhawkmatte:
Jag kan väl förstå din ståndpunkt och , som du säger, han borde inte kommit igen. Men värvningar i "Javafan, i brist på annat" de blir aldrig bra.
Men jag förstår ju att H-blad hoppade på, det är ju lättförtjänta pengar.