Sv: Inför säsongen 2003/04
Redhawk:
Kan vi inte smyga in och ordna taskig skridskoslipning till Hannula under VM.
Lite dåligt flyt för honom där så ökar ju chansen att få ha honom kvar nästa säsong. ;-)