Sv: Inför säsongen 2003/04
bennyi:
Klart vi gör.

Vi får ju ge Leksand LITE plåster på såren för i Torsdags.
Jurgårn är på slutspelsplats och det räcker med ett tjockhultalag där så FORZA LEKSAND.