Sv: Inför säsongen 2003/04
b-sson: Haha, lite sarkasm där ? :P

Nu koncentrerar vi oss på sista matchen för den här gången...

Öhman m.fl gör ju sin sista match i klubben, han ska hyllas för vad han gjort i sin karriär.