Sv: Senaste nytt!
JoJo: Det är kanon att du skriver ut sådant som står i sydsvenskans pappersbilaga då hemsidan är totalt värdelös. Själv kan jag inte läsa Svd då jag bor i Sthlm. MIF mot SM-Guld.